שקד תקפה בדיון: "מסכימה עם עמדת מנדלבליט; אין לי אמון בזילבר"

איתי גדסי 1 Comment on שקד תקפה בדיון: "מסכימה עם עמדת מנדלבליט; אין לי אמון בזילבר"

סוער בוועדת הכלכלה: הרפתנים והחקלאים הגיעו לדיון על רפורמה בתחום החלב אך הופתעו מכמות העיתונאים והמצלמות שנכחו באולם הדיונים | הסיבה: שרת המשפטים איילת שקד והמשנה ליועמ"ש דינה זילבר ישבו סביב שולחן הדיונים

היועמ"ש, אביחי מנדלבליט צילום: תומר נוברג, פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת המשפטים איילת שקד השתתפה היום בוועדת הכלכלה בדיון על רפורמת מחיר המטרה בחוק החלב. שקד נכחה בדיון מאחר ולדבריה, הורתה למשנה ליועמ"ש דינה זילבר שלא לייצג את עמדת משרד המשפטים במושב החורף הקרוב.

"אמרתי שמהשנה לא תייצג את המשרד במושב הקרוב לאחר הדברים שאמרה בוועדת החינוך. לי אין אמון שהיא תייצג את המשרד. אני אוהבת לבוא לכנסת, בשבילי זה זכות, לא עול".

באשר לנושא עצמו אמרה שקד: "אם הממשלה צריכה להכניס את היד לכיס כדי לקיים חקלאות, היא צריכה לעשות את זה וגם אם האזרחים צריכים לשלם קצת יותר. חקלאות זה לא עסק חקלאות, זה ערך והדלת שלי תמיד פתוחה. לא יקרה כלום אם המדינה תשקיע בענפים מסוימים כי בלי החקלאות והחקלאים אין לנו מדינה. עמדתי שמשרד המשפטים לא צריך להתערב בענייני מדיניות רק בעניינים משפטיים. עמדת היועמ"ש לממשלה מקובלת עלי, ההסכם הזה הוא הסכם מדיניות ואני לא רוצה לחוות את דעתי ודעת המשרד עליו".

שקד אמרה כי "טוב אם במקומי היו כאן שרי האוצר והחקלאות. ההסכם כמסגרת יכול להתקיים בהמשך ידרשו חקיקה או תקנות ואז משרד המשפטים יהיה מעורב. בשלב זה ההבנות צריכות להיות מול משרד האוצר והחקלאות".

המשנה ליועמ"ש זילבר נכחה בדיון אך קודם לזמן שהוקצב לה להביע את עמדת היועמ"ש, השרה שקד עזבה את אולם הוועדה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נמאס מהשרה הזו. הכל תשומת לב ואגו מנופח. לאזרחים לא יןצא ממנה שום טוב.